Tuesday, August 10, 2010

XTVT HUJUNG MINGGU

salam pagi selasa..........
yey yey esok dah posa.........
XTVT hujung minggu lepas tersangatlah letihnya melayan famili dari kg datang, bawak dorang jenjalan, pastu gi wedding kat rumah makcik......tapi tersangatlah happynya ada orang sudi datang menziarah kerumah...... n dapat entertain dorang yg datang.....
kalau sudi datanglah lagi ye.... nnt leh gi jenjalan lagi...

lepas dorang balik aje terus keluarkan barang jahitan dan memulakan xtvt menjahitku.....dapatlah aku siapkan 3 beg customer yg terbengkalai....tp ada lagi 3-4 beg yg masih terbengkalai.... tunggu ye...aku akan cuba menyiapkannya sebelum mereka bosan menunggunya....sowiiiii..... nak buat camne....aku ada 2 tangan aje nak buat.... tempahan semakin banyak jugak. alhamdulillah....rezeki..... lagi 1 aku nak kena jahitkan langsir rumah kawan aku.... sebelum ni dah jahitkan langsir untuk rumahnya tapi ada lagi 2 bilik yg belum siap langsirnya. Akan kusiapkan sebelum raya ini ye......
huh..... panjangnya aku melalut dlm blog ni....... nnt aku uploadkan gambar beg yg telah siap n langsir yg menunggu ye....sabo zura sabo.... aku pasti boleh menyiapkannya.......yes.......zura boleh.....

No comments:

Post a Comment