Tuesday, January 18, 2011

little-iro-iro.blogspot giveaways

Salam n hai everybody.......heee
rasa nak join lah Little Iro-Iro giveaways.....
Jom kawan-kawan kita join giveaway ni....
nampak menarik pulak giveaway ni sbb tuanpunya blog akan buatkan apa2 saja beg untuk kita dengan menggunakan kain kita sendiri....best3..... walaupun kita boleh buat tapi apa salahnya sesekali kita suruh geng crafter kita buatkan untuk kita kan.....heeee

Liza...saya nak guna kain ni untuk buat beg kalau saya menang giveaway ni....tau...

kain ni beli mmg khas untuk buat beg...sangat cantik di mata saya..


untuk innernya pulak saya nak gunakan kain ni....


gambaran untuk beg yang bakal dibuat jika saya menang giveaway ini adalah.....
1. Saya nak ♥ e n a d i a ♥ clutch  tapi kalau boleh nak ada tali dengan hook bagi membolehkan saya membawanya dengan cara pegang atau disangkutkan di bahu.... @
2. Ariana Tote....tote ni nampak sangat menarik....




JADI PILIHLAH SAYA...........heeeee.....

No comments:

Post a Comment