Friday, March 18, 2011

nak tunjuk hadiah dari Giveaway yang saya menang........

Jom layan gambar beg yang telah dibuat oleh Pn. Liza dari http://little-iro-iro.blogspot.

 1st service Giveaway - 2nd winner - Puan Azura Aziz

betapa bangganya saya .....hehheehh....jom layan ek....

hadiah pertama - clutch purse yang diperbesarkan sikit -  bahagian depan dengan butang kayu yg besar dan tali boleh laras...
bahagian belakang ada 1 poket

bahagian dalam ada 1 poket berzip...

bahagian dalam dari dekat - boleh sumbat wallet besar saya, pouch dari Zilakasim, beg recycle, tissue pouch dan business card holder yang akan saya bawa kemana2 sahaja...hehe

hadiah kedua - Ariana Tote Variation #1 - kombinasi warna merah dan biru

saya dah bawa ke ofis.....
Liza..... terima kasih ye.....mmg cantik....sangat berpuashati....

No comments:

Post a Comment